Otevřená škola - moderní, atraktivní, komunikativní
Projekt Otevřená škola:



Kalendář akcí projektu Otevřená škola:
PO
ÚT
ST
ČT
SO
NE
28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 1
LISTOPAD 2024

27.02.2017
Zpráva o udržitelnosti č. V.

Sledované období Začátek 1.1.2016 Konec 31.12.2016 Datum vypracování zprávy 27. 2. 2017 Zpráva o udržitelnosti č. 5 ke stažení zde Celý článek


11.05.2016
Zpráva o udržitelnosti IV.

Pořadové číslo zprávy 04/2016 Sledované období Začátek 1.1.2015 Konec 31.12.2015 Datum vypracování zprávy 29. 2. 2016 Popis udržitelnosti: … Celý článek



Děti mají zájem o využití E-center samostatného studia!

E-centra žáky a studenty lákají!

Vyplývá to z průběžných výsledků návštěvnosti e-center zřízených pro účely motivace studentů k zavádění a využívání ICT ve výuce i mimo ni, k rozvíjení individuálních schopností žáka, na kooperaci a komunikaci ve vztahu učitel - žák a na získání dovedností s vytvářením, implementací a správou školních vzdělávacích portálů.

Do března 2011 navštívilo E-centra samostatného studia celkem 963 žáků/studentů.

Žáci/studenti byli proškoleni na obsluhu IT techniky umístěné v E-centru a dále byli seznámeni se vzdělávacími aktivitami, které jsou pro ně připraveny.

Okres

Škola

Chlapci

Dívky

Celkem

CHOMUTOV

ZŠ Příkopy

40

27

67

SŠEaS

53

0

53

SZŠ

6

29

35

ZŠ a MŠ Březno

27

28

55

ZŠ a MŠ Vejprty

25

20

45

ZŠ a MŠ 17. listopadu

16

13

29

MOST

ZŠ V. Nezvala 2614

12

8

20

SŠDVS s. r. o.

20

15

35

3. ZŠ Most, U Stadionu

24

2

26

TEPLICE

ZŠ Proboštov

35

34

69

ZŠ Buzulucká

46

35

81

ZŠ Metelkovo nám.

1

7

8

SŠ techn. AGC a. s.

56

3

59

ÚSTÍ/LABEM

ZŠ Vojnovičova

3

7

10

FZŠ

15

8

23

SOŠ

29

102

131

LTM

Gymnázium Roudnice/L.

37

46

83

DĚČÍN

ZŠ Máchovo. nám.

33

10

43

ZŠ Dr. M. Tyrše

40

8

48

ZŠ Staré město

30

13

43

CELKEM

548

415

963

 


Starší články



Realizátor projektu
ASISTA s.r.o.
www.asista.cz

© 2009, ASISTA s.r.o.  |  Mapa stránek  |  Kontakty