Kalendář akcí projektu Otevřená škola:


27.02.2017
Zpráva o udržitelnosti č. V.
Sledované období Začátek 1.1.2016 Konec 31.12.2016 Datum vypracování zprávy 27. 2. 2017 Zpráva o udržitelnosti č. 5 ke stažení zde Celý článek
11.05.2016
Zpráva o udržitelnosti IV.
Pořadové číslo zprávy 04/2016 Sledované období Začátek 1.1.2015 Konec 31.12.2015 Datum vypracování zprávy 29. 2. 2016 Popis udržitelnosti: … Celý článek
Zřízení a provoz E-center samostatného studia
Do začátku nového školního roku 2010/2011 budou na všech spolupracujících školách zřízena a vybavena tzv. E-centra samostatného studia (dále jen e-centra).
Funkce E-center bude následující:
Podpora individuálního samostatného studia v rámci mimoškolních aktivit žáka
Primárně budou E-centra sloužit těm žákům, kteří nevlastní osobní počítač, nebo internetové připojení, ale z hlediska rovných příležitostí budou přístupná všem účastníkům aktivit projektu.
E-centra budou mít za úkol umožnit tyto aktivity realizovat prostřednictvím moderní IT techniky a atraktivních forem eLearningu (autotesty, off line diskuse, e-knihovna apod.).
Elektronické formy vzdělávání přináší rozšíření možností právě při individuálním studiu. V E-centrech budou mít účastníci projektu možnost využít výpočetní techniky, internetu a odborné pomoci vedoucího E-centra při samostudiu a mimoškolní přípravě i možnosti čerpání nových odborných informací.
E-centra budou rovněž nepřímo plnit funkcí motivačního prvku pro využívání ICT ve výuce.
Podpora a aktivizace samostatného vyhledávání a využívání informací i mimo výuku
E-centra budou sekundárně sloužit žákům jako prostředek k samostatnému vyhledávání informací pro individuální přípravu pomocí internetu.
Správa a aktualizace školních/třídních sekcí/prezentací školy
E-centra a jejich vybavení budou moci být využívána pro správu a aktualizaci v projektu vytvořených třídních sekcí. Ve spolupráci s jednotlivými učiteli (tutory) a vedoucími E-center budou moci žáci využívat E-centra rovněž pro ověřovací aktivity v projektu nabytých zkušeností a cíleně tak spolupracovat a komunikovat s učitelem a naopak.