Otevřená škola - moderní, atraktivní, komunikativní
Projekt Otevřená škola:



Kalendář akcí projektu Otevřená škola:
PO
ÚT
ST
ČT
SO
NE
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 1 2 3 4 5
DUBEN 2024

27.02.2017
Zpráva o udržitelnosti č. V.

Sledované období Začátek 1.1.2016 Konec 31.12.2016 Datum vypracování zprávy 27. 2. 2017 Zpráva o udržitelnosti č. 5 ke stažení zde Celý článek


11.05.2016
Zpráva o udržitelnosti IV.

Pořadové číslo zprávy 04/2016 Sledované období Začátek 1.1.2015 Konec 31.12.2015 Datum vypracování zprávy 29. 2. 2016 Popis udržitelnosti: … Celý článek



Aktuality

 

Změna v počtu podpořených škol

Vzhledem k projevenému zájmu škol o aktivity projektu, zejména o vytvoření školního vzdělávacího portálu, připravuje koordinační tým projektu navýšení počtu takto podpořených škol z 10 na 20....   více..

Příjemné a pohodové prožití prázdnin přeje projektový tým všem učitelům...

...   více..

Monitoring technické situace ve školách

Dle navržené metodiky byl externím dodavatelem realizován Monitoring technické situace na školách v Ústeckém kraji.  Ke stažení ZDE. Doplńujícím dokumentem je stručná analýza školních portálů v ÚK. Ke stažení ZDE....   více..

Dotazník ke stažení

V souladu s harmonogramem projektu a jeho aktivitami, probíhá v rámci monitoringu potřeb škol v Ústeckém kraji dotazníkové šetření. Dotazník ke stažení ZDE....   více..

Průzkum technické situace na školách v ÚK

Koordinační tým projektu připravil pro účely monitoringu a průzkumu technické situace na školách v Ústeckém kraji základní metodické pokyny pro potřeby průzkumu. Průzkum na školách provede externí dodavatel. V průzkumu budou sledována především kritéria: - vhodný prostor (možnost umístění IT techniky na chodbě, či v učebně) - dostupnost internetového připojení (detaily připojení – pevná linka, wi-fi) - kompatabilita IT techniky a SW s vybavením školy (jaký os škola používá v IT učebně, vlastní ...   více..

Jednání koordinačního týmu projektu

Dne 16.3.2009 proběhlo jednání koordinačního týmu projektu v prostorách žadatele, ASISTA, s.r.o. v Mostě. Zástupci koordinačního týmu byli seznámeni s dosavadním průběhem projektu, s připomínkami k MZ I a s harmonogramem aktivit na první čtvrtletí roku 2009. Byla diskutována plánovaná změna LMS systému pro potřeby vzdělávacích aktivit projektu. Grafický expert prezentoval informační webový portál projektu a byl zahájen jeho testovací provoz. Dále byly oponovány odborné texty, které budou součást...   více..

Prodloužení VŘ č. 001/2009

Sdělení o prodloužení VŘ 001/2009 kompletní dokumentace k VŘ ke stažení ZDE...   více..

Výběrové řízení na zajištění informační kampaně pro cílovou skupinu

Koordinační tým projektu zpracoval zadávací dokumentaci pro výběrové řízení s názvem: "Expertní zajištění informační kampaně" VŘ bude vyhlášeno 16. 2. 2009 oslovením tří dodavatelů....   více..
1 2 3 4 5 6


Realizátor projektu
ASISTA s.r.o.
www.asista.cz

© 2009, ASISTA s.r.o.  |  Mapa stránek  |  Kontakty